Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/dorpsraadbergenaanzee.nl/httpdocs/libraries/src/Document/HtmlDocument.php on line 480

Namens de dorpsraad was Bart Meijer afgezant bij de stakeholdersbijeenkomst Toerisme & Recreatie voor de regio Alkmaar.

Het doel van deze bijeenkomst is het ontwikkelen van een visie om Toerisme en Recreate te versterken. In bijgevoegd verslag kunt u lezen en zien wat er is uitgevoerd.

Verslag: klik hier

Schrijven van de organisatie:
We zijn zeer blij met de hoge opkomst, waarbij een breed scala aan ondernemers en organisaties uit de hele sector goed vertegenwoordigd was. Het is inspirerend om te zien hoe iedereen betrokken is bij toerisme en recreatie in onze regio.
Graag willen wij de uitkomsten van deze middag met jullie delen. Het beeldverslag vindt u als bijlage bij deze e-mail.
De volgende stap in het proces is om alle verzamelde inbreng zorgvuldig te analyseren en te verwerken in een samenhangende visie voor de regio Alkmaar.
We streven er naar om de visie rond de zomer gereed te hebben en daarna met jullie te kunnen delen.
Jullie betrokkenheid bij het vormgeven van de toekomst van toerisme en recreatie is essentieel en wordt zeer gewaardeerd. We kijken uit naar de verdere samenwerkingen met jullie als sector in de toekomst.

Nogmaals bedankt en tot ziens!

Namens de ambtelijke werkgroep Toerisme en Recreatie Regio Alkmaar,

Saskia Engelhart                       Gemeente Dijk en Waard
Nina Groot                                 Gemeente Alkmaar
Miriam Hempen                         Gemeente Bergen, Castricum, Heiloo en Uitgeest
Deirdre Pronk                             Gemeente Alkmaar
Marijke Meelissen                      Gemeente Dijk en Waard

Dorpsraad Bergen aan Zee

De vereniging Dorpsraad Bergen aan Zee is opgericht op 27 juni 2001 door Cees Biemond, Ernst de Groot en Aycke Smook, in samenwerking met de bestuursleden Dirk Majewski, Ellen Markusse - Vollenbrock, Stella Schrijver - van Velthoven, Trees Smulders - Meyer en Ton van Voskuilen. Het doel van de Dorpsraad is de belangenbehartiging van de bewoners van Bergen aan Zee. Om dit doel te bereiken, probeert de Dorpsraad de wensen en de verlangens van de bewoners te inventariseren. Dit doen wij door middel van de Algemene Leden Vergaderingen en de website. Wij streven naar een gemeenschappelijk standpunt waarbij het algemeen belang van Bergen aan Zee en de bewoners voorop staat.